14 November 2014

Choinka ze skrawków



Witam Was serdecznie w piątkowe przedpołudnie.

Dziś zapraszam Was na moja inspirację na blogu sklepu-ewa.pl

Już za troszkę ponad miesiąc będziemy świętować Boże Narodzenie. Teraz jest najlepszy czas przed nami na wykonanie kartek świątecznych, które wyślemy w grudniu.

Od jakiegoś czasu myślalam o kupieniu wykrojnika, który troszkę przypominał by moje patyczkowe choinkowe kartki. TUTAJ przykład

Zainspirowana tym wykrojnikiem postanowiłam sama wykombinować podobny styl choinki - wykorzystując materiały które mam w domu - bez narażania się na koszty zakupów.

Zaznaczam jeszcze raz - inspiracja do tego kursu jest autorka tego bloga - klik












Ja idąć za ciosem zrobiłam dwie kartki :)






"Że wszystko mija, wiadomo już w młodości, lecz jak szybko wszystko mija, doświadcza się dopiero na starość."

Miłego weekendu
Teo

No comments:

Post a Comment

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)