29 April 2012

Elfik wygrał :)

Dziś króciótko ::))

Dziś Jaga na osobistym spotkanku zapytała mnie czy wiem że moja elfowa kartka wygrała w wyzwaniu SCRAPCAFE...
Jak to ja - nie wiedziałam - choć to już ponad tydzień minął od ogłoszenia wyników.
Nowe obowiązki i full zajęć spowodował że mało mnie na blogu i musiałam ominąć to wśród wiadomości :)

Cieszę się.

Dla przypomnienia chodzi o tą karteczkę



A poza tym dziś miałyśmy kolejne - skromne ilościowo - ale za to jaka jakość ;);) spotkanie naszych craftujących wyspiarek i było super ..... 7 godzin minęło jakby to była chwilka....
Dziękuję laseczki! i do następnego :)



Bądź dla innych, słonecznym zegarem. Odmierzaj dla nich tylko słoneczne godziny.
- M. Stolarska





Teo

1 comment:

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)